Mācāmies matemātiku radoši

Kā Tu mācies matemātiku, atver grāmatu, burtnīcu, raksti ciparus un rēķini uzdevumus? Gribi pamēģināt to darīt citādāk? Lasi par to, kā interesanti mācīties matemātiku, izmantojot aukliņas, akmentiņus un kociņus.

Šajā nedēļā Ikšķiles Brīvās skolas 3. saimei bija radoša matemātikas nodarbība. Skolotāja Liene bija sagatavojusi dažādus priekšmetus, ar kuru palīdzību bērniem bija viegli saprast to, kādas ir ģeometriskās figūras.

Kas ir punkts? Akmentiņš. 

Kas ir līnija? Novilkta aukla. 

Kas ir stars? 1 akmentiņš savienots taisnā līnijā ar auklu. 

Kas ir nogrieznis? 2 akmentiņi savienoti taisnā līnijā ar auklu. 

Kas ir taisnsstūris? 4 akmentiņi savienoti savā starpā ar auklu.

Bērni  nodarbības laikā no akmentiņiem un auklām veidoja dažādas ģeometriskās figūras – starus, nogriežņus, lauztas līnijas, riņķus, kvadrātus un taisnstūrus.

Lai uzdevums būtu vēl radošāks, punktu līniju krustpunktu vietas bija jāatzīmē  ar burtu lapiņām, tādā veidā bērni radīja figūras, kuras nosauca , piemēram, savos vārdos.

Lai saprastu stundas jauno tēmu par to, kas ir leņķi, bērni izmantoja kociņus, kā arī tradicionālu mērinstrumentu – transportieri.

#LaimīgiBērniMācāsLabāk #BrīvāSkola

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *